.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آ‌غاز «ماراتن» زود هنگام انتخابات شوراها در مازندران
عملكرد ضعيف برخي از شوراها، خصوصاً شوراهاي شهرهاي بزرگ مازندران و كتك كاريهاي آنان با يكديگر بر سر مسائلي پيش پا افتاده باعث شد تا «ماراتن تبليغات انتخاباتي شوراها» در استان مازندران زودتر از دو دوره قبل آغاز شود.اين روزها در هر مجلس و محفلي نام افراد جديدي مطرح مي‌شود كه سعي در جذب آراي ....

عملكرد ضعيف برخي از شوراها، خصوصاً شوراهاي شهرهاي بزرگ مازندران و كتك كاريهاي آنان با يكديگر بر سر مسائلي پيش پا افتاده باعث شد تا «ماراتن تبليغات انتخاباتي شوراها» در استان مازندران زودتر از دو دوره قبل آغاز شود.
اين روزها در هر مجلس و محفلي نام افراد جديدي مطرح مي‌شود كه سعي در جذب آراي عمومي براي انتخابات سوم شوراها در اسفند 85 را دارند و از هم اكنون تبليغات سينه به سينه خود را آغاز نموده‌اند.
ضعف عملكرد شوراها در گذشته باعث شده كه چهره‌هاي سرشناس، تحصيلكرده و گاهي نيز با سوابق اجرايي موافق وارد ميدان رقابت شدند از سويي اصلاح طلبان نيز كه در يك فراخون عمومي مي‌خواهند همچون مدل اصولگرايان آبادگر از انتخابات شوراها آغاز و به رياست جمهوري برسند در شهرهاي استان نامزدهاي خود را بسيج نمودند تا از آنان چهره‌هاي قوي انتخاباتي بسازند و به نوعي تركيب ستاد انتخاباتي اصلاح طلبان براي دوره‌هاي بعدي انتخابات مجلس و رياست جمهوري را حفظ و نوسازي نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.